Hababam Sınıfı

Rıfat Ilgaz'ın Unutulmaz Eseri Hababam Sınıfı.
Ertem Eğilmez'in harika yönetmenliği ve Umur Bugay'ın senaristliği ile sinemaya uyarlanan eşsiz eser.
Türk mizah ve sinema tarihinin bu en önemli eserini hangimiz keyifle izlemedi ki? Onlarca kez izledim her bir bölümünü... her izleyişimde yeniden yeniden keyif aldım.
Yaşım ilerledikçe arkasındaki ince mizahı da gördüm, hayata ve eğitime ilişkin sorgulamalarımı da yaptım.
Bugün artık eseri sahibine adamanın da vakti gelip geçiyor diye düşünerek kitabını da okuyup bitirdim. Hikayesini de öğrendim. Artık daha mutluyum. Aldığım mutlulukların sorumluluğunu taşıyıp, karşılığını ödedim.
Saygılar Rıfat Ilgaz, saygılar, Ertem Eğilmez, saygılar Umur Bugay.

Okuyun, okutun, izleyin, izletin, öğrenin, öğretin.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0252487/