Erken Kaybedenler

Emrah Serbes isminden yakın dönemde sıkça söz ettirmiş, genç bir yazar. Aykırı duruşu-hatta bazen anarşist- ile seveni de çok, onu itici bulan da çok. Ben daha çok seven tarafta duruyorum. Neden derseniz; kendine has bir yazım tarzı ile çok kişinin ellemeye cesaret etmediği, hayatımızın özel ve öznel olan kısımlarına dokunuyor da ondan. Esasen bir Ankara Polisi :) Behzat Ç. nin yaratıcısı olarak çok daha fazla tanınıyor kendisi, başka kitapları da var okunmaya değecek. Ancak okuduğum ilk kitabı "Erken Kaybedenler". Az önce bahsettiğim o özel ve öznel dönemi biraz açalım. Emrah Serbes kitaptaki bağımsız öykülerinde hep erkek çocuk ve ergenlerin dillendirilmemiş düşünce ve duygularını ele alıyor. Ama öyle çocuk kitabı vari değil, basbayağı platonik aşkları, küfürleri, bencillikleri, cinsellikleri ve isyakarlıklarıyla...
Ben sevdim mi sevdim, okurken kendi kendime güldüm mü güldüm, çocukluğumdan pek çok duygu ve düşünce depreşti mi depreşti.
Emin olun siz de çok şey bulacaksınız, bayanlar sizde kocalarınızdan ve erkek çocuklarınızdan pek çok şeyi anlamlandırabilirsiniz belki. Hatta biz erkeklerin neden görece basit varlıklar olduğumuzu bile anlarsınız. ;)

Bilgi için: http://www.idefix.com/kitap/erken-kaybedenler-emrah-serbes/tanim.asp?sid=SWFQ108WMK0KUJWHCMTB

Tanışmak isterseniz işte biraz da kendisi: https://www.youtube.com/watch?v=XQOQbolpl8o