Koşmasaydım Yazamazdım - Haruki Murakami

Kimdir ki bu adam diyerek okuyayım dedim. Malumunuz çok satanlar listesinde çok kitabı var. Ama çok kalın kitaplardan olmasın ki daha tanıyacağım yazarı diye düşünerek incelerinden seçtim :)
Meğersem genel olarak çok da beğenilmeyen kitabıymış bu, lakin sonradan öğrendim.
Bence de öyle mi, öyle :)
Bir yazar olarak kendi yazma motivasyonunu yaratma konusunda koşuculuğuyla ve koşma sporu ile bağlantıları, benzerlikleri ele alıyor kitabında. Bunu yaparken tamamen kendi iç dünyasından anılarından hareket ediyor.
Koştuğu uzun yıllar boyunca kendi günlüklerinden bir derleme yaparak yayına hazırlanmış olan kitap, kişisel olarak bana tatmin vermekten çok uzak.
Yine de yazarın yazım dili ve DK çevirisinin kalitesi anlamında fikir verdiği söylenebilir.
Okunmalı mı? Bence başka kitapları denemekte fayda var, ama buna gerek yok.

Koşmasaydım Yazamazdım ile ilgili görsel sonucu
Bilgi için: http://www.idefix.com/Kitap/Kosmasaydim-Yazamazdim/Haruki-Murakami/Edebiyat/Deneme-Yazin/urunno=0000000572947