Alien: Covenant

Evet, bu filmi de izleyerek Alien serisini tamamlamış oldum :D
İlki James Cameron tarafından 1986 da çevrilen ve Sigourney Weaver ile büyük sükse yapan film sonrasında devamı çekildi lakin 2012 yılında Prometheus çevrilene kadar Alien serisinin felsefesi anlaşılamadı. Prometheus ise çok kişi tarafından Aliens serisi ile ilişkilendirilemedi bile, oysa nasıl ortaya çıktığından bahsetmekteydi ama zaman serisi olarak çok bağımsızdı. İşte Covenant bu boşluğu kapatmış oldu.
Bence izlenmeli. İzlensin ki seri bütünlük kazansın.

Hepsinden öte, yapay zekalı robot David ile onu yaratan kişi arasında geçen aşağıdaki diyalog için bile film izlenirdi.
-Beyaz oda.
-Koltuk.
-Carlo Bugatti marka koltuk.
-Piyano.
-Steinway, kuyruklu piyano.
-Tablo.
-İsa'nın Doğuşu, Piero della Francesca.
-Senin baban benim.
-Hareket et.
-Mükemmel.
-Öyle miyim?
-Mükemmel mi?
-Oğlun muyun?
-Seni ben yarattım.
-Adın nedir?
-David.
-Bir şeyler çalabilir misin?
-Ne çalmamı istersin?
-Wagner'dan.
-Hangi beste?
-Seçim senin.
-Tanrıların Valhalla'ya Girişi.
-Orkestra olmadan biraz sönük kalıyor.
-Bir soru sorabilir miyim baba?
-Buyur.
-Beni sen yarattıysan...
-...seni kim yarattı?
-Çağlardan beri süregelen soru.
-Bir gün cevabını birlikte bulmayı umut ediyorum.
alien covenant ile ilgili görsel sonucu
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2316204/?ref_=nv_sr_1
Fragman: https://www.youtube.com/watch?v=svnAD0TApb8