Varolmanın Dayanılmaz Ağırlığı-Nikola Tesla

En başından beri bildiğim bir bilgiden, Tesla'nın tabiri yerindeyse tuhaf bir biliminsanı ve mucit olmasından yola çıkarak, aldım bu kitabı. Aynı Nietzsche'yi biraz daha yakından tanımayı istemem gibi. Onun tuhaf olduğunu düşündüren ise çok fazla sayıda alanla ilgilenmesi, çağının çok ilerisinde düşünsel bir çerçeve çizmesi başı çekiyor. Nasıl bir beyin ki 1943 yılında öldüğü halde gençliğinde şu sözleri sarf etmiş olsun?
Kablosuz teknolojisi tam anlamıyla kullanıma geçtiğinde bütün dünya koca bir beyne dönüşecek ki aslında şu anda da öyle; her şey gerçek ve ritmik bir bütünün parçası. Birbirimizle anlık olarak, mesafe sorunu yaşamadan iletişim kurabileceğiz. Bununla da kalmayacak, televizyon ve telefon aracılığıyla, binlerde kilometreye rağmen birbirimizi, sanki yüz yüze oturuyormuşuz gibi göreceğiz; üstelik bunları yapmamızı sağlayacak aletler mevcut telefonumuzdan daha basit olacak. Ceket cebinde bile taşınabilecek.
Sık sık bu dehanın arkasındaki gizemin gerçekten bir biyolojik sonuç mu yoksa zaman yolculuğunun çoktan bulunmuş olabileceği ile ilgili mi olduğunu düşünüyorum :)

Okunur mu okunur.
Diğer bir tavsiye "BENİM ADIM NEWTON"- ERNST SCHWENK de benim hayretle okuduğum bilim insanı biyografi kitaplarındandır. http://www.nadirkitap.com/benim-adim-newton-ernst-schwenk-kitap6932274.html
varolmanın dayanılmaz ağırlığı ile ilgili görsel sonucu
Detaylı bilgi: http://www.dr.com.tr/Kitap/Varolmanin-Dayanilmaz-Agirligi/Nikola-Tesla/Edebiyat/Roman/Dunya-Klasik/urunno=0000000676914